Følgere

torsdag 13. januar 2011

Et vårlig pust

Tulipaner er tingen nå! ute er det blitt kaldt igjen -12 viser gradestokken... Inne er det deilig og varmt. Fyr på peisen og ovner som pumper ut varme - nesten så man ser pengene renne ut på strømmåleren der den trofast snurrer rundt og rundt i et aktivt tempo. Heldigvis kan man skape innegleder med tulipaner...

Denne herlige gjengen fyller en uke i dag... Vet du i morges da jeg ankom kjellerstuen hang de hele gjengen som slakt! De var tomme for vann, og jeg tenkte at dett var dett... Allikevel - jeg snittet de et godt stykke opp på stilken - fylte på med iskladt vann og gikk på jobb - og jammen var de ikke fulle av liv da jeg kom hjem.




Nå er sjønnhetene tilbake i vinduskarmen og de har blitt godt forsynt med vann...



Har frotset litt i ulike farger - var nemlig på Ikea i går... Skal nok knipse litt flere skjønnheter... Ikea handel skal jeg også fortelle om senere, men det er jo litt slik i bloggeland - man må hele tiden sørge for å ha noe man kan formiddle...


Takk for at du titter inn til meg - setter stor pris på om du tar deg tid til å legge igjen et lite spor, så kan jeg besøke deg. Vil ønske Ingunn velkommen som følger - tenk det er nesten 50 stykker som følger meg - veldig hyggelig!
I morgen er det fredag - deilig!
Klem Hilde



5 kommentarer:

  1. hei.
    så nydelige bilder av dine tulipaner,
    så kjekt å snitte å gi dem vann igjen, ja de drikker mye vann disse skjønnhetene her.
    elsker tulipaner,
    ha en fin kveld. klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Tulipaner er bare vår..vår..helt herlig!
    Høres kaldt ut hos dere, her er snøen borte nå,for denne gang i alle fall.
    Gleder meg til å høre om Ikea-handelen din..
    Ha en fin kveld og kos deg!

    SvarSlett
  3. Tulipaner er vakre... nydelige bilder du deler med oss..

    klemmer 0)

    SvarSlett
  4. Flotte tulipaner. Det er forresten tulipanens dag i dag..

    SvarSlett
  5. En bukett med tulipaner er kommet på stuebordet her og,må ha når de kommer etter jul sammen med primulaer :-) Det var -14 da jeg kom hjem etter jobb i dag og nå er det +2 grader :o
    Fine kjøkkenprosjekt.
    Ha ei god helg.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et lite spor...


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails