Følgere

torsdag 1. desember 2011

Lilla lykke

Egentlig skulle jeg bare ha noen flere amaryllis og svibler, men jammen hadde de ikke tulipaner som nærmest så lilla ut på Ikea, og da ble det bare med - rart det der med alt som bare blir med hjem fra Ikea - helt uten at man har planlagt det..


Nå står de der på stuebordet da, og sprer glede. Jeg har ikke så mye lilla egentlig - helt lys lilla lys - mest fordi det var det jeg fant, også passet det til duken.

Duken er jeg vel veldig fornøyd med om jeg skal si det selv. Det var så greit å sy englene på den ene siden av løperen, men når det skulle knappehullsting rundt tre engeler til var det litt tyngre. Brukte så lang tid på å komme meg gjennom dette prosjektet, men nå ligger den der.

Ønsker deg en deilig start på helgen. Her skal vi i gang med litt julepyssel, og det gleder jeg meg til.
Takk for at du tittet inn til meg - det setter jeg stor pris på.
Klem Hilde

2 kommentarer:

  1. Utrolig fin duk!
    Håper vi snart ser ditt blide åsyn på jobb igjen, helst med stemme ;)

    SvarSlett
  2. Så nydelig duk!!
    Klem

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et lite spor...


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails