Følgere

tirsdag 6. desember 2011

Rødt til lyst

I år har det blitt en del røde tekstiler til stua. I dag var det utrolig deilig å smyge seg under dette teppet å få igjen varmen etter en kald dag på jobb der fyrkjelen ikke ville starte!

Denne lille fuglen har også flyttet inn på sofaen- egentlig er han ganske stor når han dekker en hel pute. Selv jeg som liker fugler best ute har funnet husvarme nok til ham.

 På veggen henger juleteppet som er brodert både her og der og som fulgte oss en hel sommerferie.
Tidligere synes jeg det kunne bli litt mye rødt, men i år er rødt helt fint - er det ikke rart?
Takk for at du tittet innom - nå skal jeg kose meg på syrommet...
Klem Hilde

5 kommentarer:

  1. Flott lappeteppe. Kan tenke meg det har vært kaldt på jobb i dag da ja....

    SvarSlett
  2. HIlde!
    Så mye fine og julete tesktiler hos dge, du er flink!!
    Om du går for 24-pakker neste år, går det sikkert bra om du forklarer litt tidlig. Du kan jo si det alt nå,så er de søte små forberedt. Det fungerer kjempefint her og jeg er så fornøyd med at de ikke få altfor mye!!
    Klem♥

    SvarSlett
  3. Så koselig du har det. Kjempeflott teppe, kan tenke meg det er godt å ligge under det ja!
    Jeg har også kommet i rødt modus nå, det er vel på grunn av jula.
    Ha en fin kveld på syrommet:)

    SvarSlett
  4. Hei Hilde:)
    Så koslig med det røde...og godt med puter og pledd når det blir kjølig:)
    Takk for kommentar..og gog kveld videre:)

    SvarSlett
  5. Hei :)
    jule skal være litt mye rød den syns jeg, så jeg syns det ble pent hos deg!
    klem :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et lite spor...


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails