Følgere

søndag 4. desember 2011

To lys

 Tenn lys, to lys skal skinne for kjærlighet og tro,
     for dem som viser omsorg og alltid bygger bro.
   Må fanger få sin frihet og flyktninger et hjem.
 Tenn lys for dem som gråter og dem som trøster dem
                                                                                                               Eivind Skeie


Jeg hadde en tanke om at sviblene ville springe ut på null komma svisj og være i full blomst for lenge siden, men ennå er de ganske så grønne... Gleder meg til vi får litt lilla innslag i adventsstaken vår.

Som for å sette en spiss på det hele er det sviblene på baksiden av staken som har kommet lengst i prosessen med å springe ut... Linnea var den glade lystenner i dag. Det er alltid stas å få tenne et nytt og ubrukt lys.



 Ønsker deg en fin adventssøndag - her skal vi ikke gjøre så mye - henge opp julegardiner og bake litt boller til barne-tv - bare være sammen er det viktigste :-)

 Takk for at du tittet inn til meg - det setter jeg stor pris på.
Klem Hilde

4 kommentarer:

  1. Takk for veldig koselig hilsen fra deg og Emilie. :) Fin adventskrans dere har laget, nydelig med lys og svibler sammen. Puta har jeg sydd, sydde den i fjor, av et stoff fra ikea. :)

    SvarSlett
  2. ...men er det "noe" med årets svibler tro?? Jeg synes der alltid springer ut for fort,men i år er de(for meg) perfekte og står leeenge!! Nydelig adventsstake!!
    Klem♥

    SvarSlett
  3. Så koselig adventstake! Du har fått hele adventen i ei skål du. Smart! :)
    Mine svibler blomstret litt for tidlig, men heldigvis er det fort gjort å finne erstattere. Synes nesten de er finest når de er som dine, for da har man "alt" i vente ;-)

    SvarSlett
  4. Koselig adventstake du har laget. Virkelig flott og unik.. Her har sviblene sprunget ut mye kjappere enn jeg trodde, men så kan vi jo kose oss med den nydelige lukten da...

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et lite spor...


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails