Følgere

onsdag 28. desember 2011

En perfekt start på dagen

Noen gangen blir dagen bedre enn man våger å håpe på når vekkeklokka ringer. I dag ble starten på dagen slik... Grudde meg for å stå opp i dag - veslemor vekket oss i natt fordi hun hadde kastet opp i sengen, og da lurer man jo veldig på hvordan morgendagen skal bli.

Utrolig deilig å titte inn til ungene og se at de strålende blide og fornøyde ligger i sengene sine og leser på eget initiativ - slikt gleder ! De er nok inspirert av storebror som hver morgen leser et kapittel av Harry Potter før han står opp - frokosten går dermed til med resyme av de leste sidene :-) I dag ble frokosten dekket av både Barbafamilien og Mamma Mø i tillegg. Selv synes jeg det er toppen av lykke å skru av vekkeklokka og lese i en god bok før jeg står opp - det er ferie det!

Nå plurere jentene i vei på rommet, mens Polly Pocket er på nye fantastiske eventyr. Mathias leser videre i boken sin, mens jeg skuer inn i blogglandia og prøver å overse kaoset som råder i stua - her er ennå ikke ryddet skikkelig opp etter julaften - men i dag skal jeg få orden igjen :-)
Vi skal gjøre minst mulig disse dagene - det er så godt å bare være... Kanskje kommer jeg meg en tur inn på syrommet... Sønnen ønsker å bake skolebrød, men utover det er ikke planene så vanskelige å følge.

Ønsker deg en god dag - kanskje ble din formiddag også fylt med hverdagslykke.
Takk for at du tittet inn til meg.
Klem Hilde

4 kommentarer:

  1. Det er bare så deilig å slappe av. Vi har tatt turen opp på hytta. Skiturer og god bok er ikke å forakte. Kos deg videre med ferie:-)

    SvarSlett
  2. Høres ut som dere koser dere ordentlig med ferie:) Jeg har vært sprek og deltatt på bygdas volleyball-turnering i dag ;)

    SvarSlett
  3. Så godt at jenta ble fort frisk, ja , det e lykke det du beskriver, kos dæ i romjula med dine kjære, rotet tar ingen ifra dæ uannsett, jula skal bare være kos, ha ei fortsatt fin romjul, hilsen Lisbeth :D

    SvarSlett
  4. Viktig å ta vare på de små hverdags øyeblikkene og ikke minst det å se gleden i dette:)Fortsatt gode romjulsdager til deg og dine:)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen et lite spor...


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails